دسته عزاداری در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برپا شد

هم‌زمان با فرا رسیدن دوازدهمین روز از ماه محرم و سالروز شهادت امام سجاد (ع)، دسته عزاداری در محل وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برپا شد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، این دسته عزاداری به صورت مشترک و با حضور جمعی از مدیران و کارکنان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران برگزار شد.

در این مراسم، عزاداران حسینی با تشکیل دسته عزاداری به سینه‌زنی و مرثیه‌سرایی در عزای چهارمین پیشوای شیعیان جهان پرداختند.

دسته عزاداری مدیران و کارکنان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و سازمان آتش‌نشانی تهران از ساعت 10 صبح امروز یکشنبه 7 تیرماه از محل وزارت میراث‌فرهنگی، آغاز و این دسته با عبور از خیابان آزادی در محل ساختمان اداری سازمان آتش‌نشانی تهران حضورو سپس به محل وزارتخانه بازگشتند.

اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و توزیع غذای نذری بین عزاداران، پایان‌بخش این مراسم معنوی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1405040700455
دبیر مهدی ارجمند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha